تعرف على راتب حسام البدرى بعد توليه القيادة الفنية للأهلى

الجمعة، 26 أغسطس 2016 10:00 ص
تعرف على راتب حسام البدرى بعد توليه القيادة الفنية للأهلى حسام البدري
كتب فتحى الشافعى ومحمد عراقى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

علم "اليوم السابع" أن حسام البدرى المدير الفنى الجديد للأهلى سيحصل على 250 ألف جنيه شهريًا من النادى وسيتم عقد مؤتمر صحفى غدًا لشرح تفاصيل التعاقد مع المدرب الجديد وتقديم جهازه المعاون المكوّن من أحمد أيوب مدربًا وسيد معوض مدربًا مُساعدًا وطارق سليمان مدربًا لحراس المرمى وسيد عبد الحفيظ مديرًا للكرة وعلاء ميهوب رئيسًا للجنة الفنية التى ستقوم بدور الربط بين فريق الكرة ومجلس الإدارة وهناك اتجاه للاستعانة بمخطط أحمال أجنبى وكذلك طبيب أجنبى يزور الفريق من وقت لآخر.

 

يذكر أن الهولندى مارتن يول كان قد تقدم باستقالته عن تدريب الفريق الأحمر مؤخرًا.









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

زائر

250الف جنيه مرتب شهرى للمدير الغنى للنادى الاهلى

والمدرب حياخد كام ؟ والفريق المساعد حياخد كام ؟ يكنش النادى الاهلى وكالة ناسا للفضاء او مفاعل ديمونة النووى واحتمال يكون جنينة الحيوانات وبدربوا فيها اسود وخايفين الاسود تفترسهم علشان كده حياتهم على كف عفريت ....طيب والناس بتتعب وتعلم اولادها ليه ...؟طيب ما تعملوا جامعة رياضية فيها كل تخصصات وفنون الالعاب (كلية كرة القدم -كلية السباحة -كلية العاب القوى -كلية المصارعة الحرة -كلية كرة السلة .....الخ وطبعا كلية كرة القدم اعلى مجموع فى الثانوية العامة وسوف يدخلها ابناء الوسط الكروى والكوسة حتكون فيها مرطرطة وحسب الشروط التى يتم تفصيلها على مقاس ابناء الوسط الكروى وابن حارس المرمى لازم يطلع حارس مرمى (يعنى عاوزينه يطلع حارس عقار )محسسين الناس ان المناصب تورث

عدد الردود 0

بواسطة:

طارق

حرام

والله العظيم حرام.عليكم الناس مش لاقية تاكل وتقول 250الف على ايه حسبى الله ونعم ااوكيل

عدد الردود 0

بواسطة:

موظف بالمعاش

ونعم العدل يا بشر

ربع مليون جنيه في الشهر يعني في اليوم 8300 يعادل معاش موظف خدم الحكومة 40 سنة في 6 شهور ، ابني خريج جامعة ومعاه دبلومة ومش لاقي وظيفة غير بالقطاع الخاص وبياخد 500 جنيه في الشهر يعني في سنة ونصف تعادل مرتب الباشا حسام البدري في يوم واحد ونعم العدل يا بشر.

عدد الردود 0

بواسطة:

رزق

رئيس جمهورية الأهلي

اللهم لا اعتبراض ، قلنا المدرب الوطني افضل عشان نوفر العملة الصعبة وللأسف الفساد المالي موجود ، رئيس الجمهورية لا يحصل على ربع هذا المبلغ ، أليس هذا اهدار للمال العام ، كفاية استخفاف بعقول المواطنين الغلابة ، زرعتم في قلوبهم الحقد بنشر هذه الارقام المستفزة ، 250 ألف جنيه في الشهر ماذا سيقدم هذا البدري اعتقد انه لا يكون عنده وقت للقيام بعمله كمدرب لأنه ببساطة حيفضل يعد في الفلوس طول الشهر ، ارحمونا يرحمكم الله.

عدد الردود 0

بواسطة:

مهندس / صلاح

ضرائب على الدخل

المفروض أن يخصم نصف دخله ضرائب، وأن يتم تعديل قانون الضرائب على الدخل لتكون نسب تصاعديه ، مثل كل دول العالم المتحضر ،أين خبراء مجلس النواب اللى وجعوا دماغنا بتصريحاتهم .!

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد

الكلام دا ليه معنى واحد

في الظروف الاقتصادية اللي بتعاني منها الناس .. صرف فلوس زي دي علي كورة قدم دا أن دل على شئ .. يدل على أن مصر فقدت رشدها..

عدد الردود 0

بواسطة:

على

كفايه حرام كل الضرب دا في الدماغ

ربنا ياخدكم ونرتاح من الاشكال اللي ماسكه المناصب اللي مش بتراعي ربنا

عدد الردود 0

بواسطة:

اسامه النحاس

السفه مع الاجانب غير ؟

250000 جنيه تعنى 22000 دولار وهو ما كان يتقاضاه مساعد مساعد مارتن بول الذى كان يتقاضى 200000 دولار شهريا مما يعنى 2 مليون دولار و 400 الف دولار ... اى انا البدرى يتقاضى 10% مما كان يتقاضاه يول اللى بيضربنا على قفانا لا مؤاخذة .. ولا مطرب الحى لو كان ببلاش لا يطرب ؟ على الرغم من انى اعترف ان هذا المبلغ مبالغ قيه مع امكانيات البدرى !

عدد الردود 0

بواسطة:

ص

رئيس الجمهوريه لا يتعدى مرتبه 30 الف جنيه و شايل البلد كلها

و كمان اتبرع بنصف مرتبه

عدد الردود 0

بواسطة:

Ferialfahmi

الحمدلله

الحمدلله المدرب المناسب دائما... قوة الشخصية قيادة واعية ومحنكة... علي دراية باللعيبة وكل امور النادي وامكانياته وكفاية انه تلميذ العظيم جوزيه.... وبالتوفيق يا كابتن ان شاءالله

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة