مرتضى منصور: قرار عنيف ينتظر شيكابالا لأنه تعمد الرقص مع الوايت نايتس

الإثنين، 22 أغسطس 2016 07:33 م
مرتضى منصور:  قرار عنيف ينتظر شيكابالا لأنه تعمد الرقص مع الوايت نايتس  مرتضى منصور رئيس الزمالك
كتب أحمد توفيق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أكد مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك، رفضه التام لتصرف محمود عبد الرازق شيكابالا صانع ألعاب الفريق عقب انتهاء مباراة الأبيض أمام إنيمبا بدورى أبطال أفريقيا والرقص والاحتفال مع الوايت نايتس .

قال مرتضى منصور فى تصريح خاص لـ"اليوم السابع" إن شيكابالا تعمد التوجه للوايت نايتس بعد المباراة، حيث كان على دراية كاملة بمن يحتفل معهم خاصة أنهم رفعوا لافتات خلال اللقاء تؤكد انتماءهم للوايت نايتس، ورغم ذلك توجه لهم شيكابالا فى تحدى واضح وصريح لقرار مجلس الإدارة بعدم التعامل مع هؤلاء الأشخاص .

أضاف مرتضى منصور أن تصرف شيكابالا مكرر وحدث أكثر من مرة قبل ذلك، مؤكداً أن اللاعب اعتذر من قبل 100 مرة على نفس الخطأ لكنه لا يتعلم من أخطائه لذلك سيكون هناك قرار قوى ضده .










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

المستشار نبيه مصطفى

شيكابالا

انا مش عارف الراجل دى ايه عاوز يحجر على كل الناس ماهو حر يحتفل مع اللى عاوز يحتفل معاهم يا عم ابعد عن شيكا بقى انت مافيش وراك غير شيكا ، شيكا ابن النادى ولكن انت مين ولا حاقد على شيكا لان الدنيا كلها بتحبه كفاية حقد وغل بقى

عدد الردود 0

بواسطة:

saad

مش وقته خالص .. اهدى يا مستشار

الزمالك اساسا عنده عجز شديد فى القائمة الافريقيه .. وبالذات فى خط الوسط المهاجم اللى بيلعب فيه شيكابالا .. ابقى وقع عليه العقوبات اللى انت عايزها بعد انتهاء بطولة الانديه الافريقيه .. عشان ربنا يكرمك ويكرمنا ويكرم الزمالك ونفوز بالبطوله ان شاء الله

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة