طارق يحيى لـ"رئيس الشرقية": اعرف حجمك.. واسمى وتاريخى أكبر منك

الأربعاء، 02 نوفمبر 2016 09:03 م
طارق يحيى لـ"رئيس الشرقية": اعرف حجمك.. واسمى وتاريخى أكبر منك طارق يحيى
كتب أحمد طارق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

رفض طارق يحيى، المدير الفنى لفريق الشرقية، تجاوزات حمدى مرزوق رئيس النادى تجاهه، قائلاً: "ماحدش يزايد على أمانتى واسمى، وعيب أنا مش صغير، والحمد لله وبفضل الله ما فى نادى دخلته وخرجت منه إلا والناس بتعيط على رحيلى، وعيب اللى بيقوله الأخ حمدى مرزوق، ولازم يعرف حجمه".

 

أضاف طارق يحيى، خلال تصريحاته لبرنامج "خاص مع سيف" عبر شاشة "on sport" : "ليس لى علاقة بحمدى مرزوق، ولم أقابله فى حياتى إلا مرة واحدة، واتفاقى على قيادة الشرقية كان مع الراعى فقط.. وأقسم بالله ما أعرف أى لاعب بياخد كام، ولا لى دخل بهذه الأمور إطلاقاً".

 

تابع المدير الفنى للشرقية: "لو حمدى مرزوق عنده حاجة رسمية تديننى يطلعها، وأقسم بالله هجيلك فى مناظرة علانية عندك.. الكلام ده عيب واسمى وتاريخى أكبر منه، وأنا بصلى وعارف ربنا، ولولا جلستى مع محافظ الشرقية واحترامى له لن أستمر يوما واحدا فى النادى، وأحترم جمهور الشرقية، ولم يصدر منى إهانة لأى شخص هناك، وعلاقتى بهم على أعلى مستوى".









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 3

عدد الردود 0

بواسطة:

Mohamed Hassan

عيب يا طارق

دكتور حمدى مرزوق اعرفه جيدا وهو إنسان خلوق وانت ياطارق من تطلع علينا بعد كل هزيمه بمبررات غير مقنعه عن فتره الإعداد وغيره حتى ملت جماهير الشرقية من أسلوبك على الرغم من تحملك انت المسؤوليه كامله دون اَي تدخلات من احد ، لكن تقييمك المستمر والدائم لنفسك ولقدراتك من وجهه نظرك بأنك اكبر من المكان فهذا هو الخطا والعيب . ركز فى تحسين النتائج لان معك مجموعه رائعه من اللاعبين وَإِذَا أردت ان ترحل فمع الف سلامه ولن نبكى كما تقول.

عدد الردود 0

بواسطة:

مصطفي فوزي

التواضع

ماهي انجازاتك ياعم طارق تواضع لله ربنا يرفعك ولا تتعالي علي الناس الذي تقول له اعرف حجمك ده دكتور عارف يعني ايه دكتور انت مجرد لاعب كوره فقط نفسي اعرف ايه انجازاتك لولا الكوره ماكنش حد يعرفك ده دكتور راجل دارس وفاهم ومتعلم الاحترام واجب ابدأ باحترامك للناس الناس تحترمك دربت انديه مثل الاسماعيلي ولم تنجز شيء خنقتنا ماهي اجازاتك

عدد الردود 0

بواسطة:

حسام المصري

.... طارق عيب عليك .... خلي عندك شويه دم وادب واخلاق ....

.... تاريخ ايه الذي تتكلم عنه يا فاشل .... بطل قله ادب وخلي عندك شوية اخلاق ... انت هتجيب الاخلاء والادب منين وانت من خريج المختلط الذي يربي ابناؤة على الوساخة وقله الادب وعندك رئيس المختلط منصور قدوه في كل شيئ سافل وحقير ... بطل كلام فاض وبلاش تتكلم عن التاريخ اذا كان ناديك ليس له تاريخ يابتوع الانجليز وفاروق والمختلط يا فاشل .....

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة