وكيل رمضان صبحى لـ"مؤمن سليمان": "خليك فى اللى أنت فيه"

الثلاثاء، 25 أكتوبر 2016 09:41 ص
وكيل رمضان صبحى لـ"مؤمن سليمان": "خليك فى اللى أنت فيه" نادر شوقى وكيل أعمال رمضان صبحى
كتبت لبنى عبد الله

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

شن نادر شوقى وكيل أعمال رمضان صبحى صانع ألعاب ستوك سيتى الإنجليزى الحالى والأهلي السابق، هجوماً عنيفاً على مؤمن سليمان المدير الفنى للزمالك عبر صفحته على موقع التواصل الاجتماعى فيس بوك.

 

وكتب نادر: "مؤمن سليمان: لدينا 25 لاعب "جاهز".. ولا نريد لفتحى ما حدث لصبحى هو عامة لا يجوز المقارنة، ومش شايف أى لازمة أن رمضان يخش فى جملة مفيدة وأنت مش فاهم أى حاجة عنه.. والنبى خليك بس فى اللى انت فيه..."

 

وكان مؤمن سليمان مدرب الزمالك قد أعلن فى تصريحات تليفزيونية رفضه احتراف مصطفى فتحى صانع ألعاب الزمالك فى التوقيت الحالى.

واستشهد مدرب الفريق الأبيض بموقف رمضان صبحى جناح الأهلي السابق الذى انتقل إلى ستوك سيتى ولم يشارك سوى لدقائق قليلة منذ بداية الموسم.

وقال مؤمن "رمضان احترف منذ ستة أشهر ومن وقتها وهو يحاول تعلم كيفية التأقلم داخل فريق محترف، ونحن نحاول توفير هذه الفترة الطويلة على مصطفى فتحى، ليحترف ويشارك سريعا فى حالة وصول عرض مناسب له".

يذكر أن رمضان صبحى لم يكمل بعد فترة ثلاثة أشهر مع ستوك سيتى، إذ انخرط اللاعب البالغ من العمر 19 عاما فى تدريبات الفريق الإنجليزى لأول مرة يوم الخامس من أغسطس الماضى.

pppppppppppppp
 

 










مشاركة

التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد

بدون

عامة من حق أي شخص يتكلم عن أي لاعب له تجربة احتراف وخاصة اذا كان مدرب حاصل على كاس مصر ووصل لنهائي افريقيا ، واعتقد هو دا اللي يقصدة المدعو نادر باللي هو فيه ، واللي بيتمنى أي حد في العالم يوصله أما موضوع لا يجوز المقارنة فاعتقد اللاعبان كانوا زملاء في منتخب واحد وعمر واحد وثقافة واحدة بغض النظر عن ايهما اكثر مهارة وهذا ما لم يتطرق اليه مؤمن سليمان فياريت كل واحد يبقى عارف حدوده ولو الاخ نادر مش عاوز حد يتكلم على اللاعب بتاعه اللي مالوش علاقة بالموضوع ومحدش ياريت يغلط في رمضان ممكن الاخ نادر يغلفه بالسوليفان ويحطة في بارتينة بعيد عن التراب وعجبي

عدد الردود 0

بواسطة:

وطنى

وكيل لاعبين فاشل جدا

افشل وكيل لاعبين فى العالم وانسان مادى جدا تقدر تقول .... ؟ فلوس

عدد الردود 0

بواسطة:

adel Qutaim

اللي ميعرفش

الأخ مؤمن عنده لعيبة ملعبتش ولا دقيقة منذ أن تعاقد معها الزمالك أول الموسم زي محمد فتحي وناصف ودونجا وغيرهم ... دول برضو زى رمضان صبحي .

عدد الردود 0

بواسطة:

مصرى

اسكت

خليك في اللى انت فيه

عدد الردود 0

بواسطة:

رضا

تعليق

نادر باشا انت مضايق من كلام مؤمن لانه صح . لانك انت اللى غرقت رمضان واقنعته بالعرض لفريق ليس من مستواه فريق بينافس على الهبوط . كلام مؤمن ضايقك لانه هو الكلام الصح وجه على الجرح . نحن لا نريد لفتحى ما حدث لصبحى .

عدد الردود 0

بواسطة:

احمد الأهلاوي

إعذرهم كابتن نادر

إعذرهم كابتن نادر فالحالة التي هم فيبها أقرب إلى الوفاة لو لم يضعوا الأهلي أو لاعبيه في أي جملة لهم حدثت لهم مشكلة نفسية

عدد الردود 0

بواسطة:

ناجى ناشد

دعواتك لمارتن يول

مؤمن سليمان اللذى اصبح خبيرا كرويا يدين بالفضل لمدرب الاهلى السابق اللذى جعل منه كما يعتقد هو ولم لا وهو يدرب ثانى اعظم فريق فى مصر منذ ان فاز عليه فى نهائى الكاس ومن وقتها والغرور ركب راس المدرب الجديد وفى هذه الحالة من تكون حتى تحكم على اى لاعب بعيد عن فريقك يالا اهى ارزاق

عدد الردود 0

بواسطة:

Zaki ahmed

انت اللي تخليك في حالك ياواد يانادر

انت ياولد يانادر كلام مؤمن سليمان صخ انت والع ليه اصلك اصلا ما بتفهم يعني اي كوره انت في الاول وفي الاخر سمسار زي سمسار الاراضي يهمك في الاخر الصفقه تتم علشان تاخذ العموله اللاعب نجح فشل انت قبط الفلوس وخلاص والله انت ما ينفع معاك الا مرتضي منصور علشان يخليك تلزم حدودك

عدد الردود 0

بواسطة:

Eng. Mohamed Attiah

... فعلا سمسار

إيه اللي هو فيه يا سمسار ؟؟؟ ده مدرب نادي الزمالك يا سمسار ... يعني بيتعب علشان يحيله دخل محترم يا سمسار ... مش واحد كل شغله يبعت فيديوهات لعيبه ويكذب علي ده شويه وعلي ده شويه علشان عمولته تطلع بالشىء الفلاني.

عدد الردود 0

بواسطة:

ياسر

مش أنت اللى بدأت الحرب ياعم الحلو

ياعم نادر شوقى , لا تبخسوا الناس اشيائهم , هو علشان مصطفى فتحى لديه وكيل لاعبين آخر وفلت منك , تطلع تسفه من اللاعب وتقول أنه لا يصلح للاحتراف الخارجى فى أوربا لضعف بنيته الجمسانية والكلام موثق فى برنامج خالد الغندور , وقفلوا عليك الخط وليهم حق بسبب هرتلتك فى الكلام , ياراجل بقى مصطفى فتحى نجم الزمالك فى الدورى طوال الموسم الماضى ونجم دورى أبطال أفريقيا ومباراة النهائى لايصلح للاحتراف , ولما حد يتكلم عن الموهوب رمضان صبحى أنه لايلعب منذ أحترافه وهى حقيقة , مع هذا لاينفى موهبة رمضان, خليك أنت فى حالك و أبعد عن مصطفى فتحى يا عم الأمور.

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة