عمرو جمال بعد إعارته: هقف على رجلى عشان أرجع الأهلى رقم واحد

الأربعاء، 16 أغسطس 2017 08:36 ص
عمرو جمال بعد إعارته: هقف على رجلى عشان أرجع الأهلى رقم واحد عمرو جمال
كتب ــ إسلام جمال

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أكد عمرو جمال، لاعب النادى الأهلى، أن الموسم القادم، الذى سيرحل خلاله عن الأهلى، للإعارة فى نادى بودفيست الجنوب إفريقى، ستكون من اصعب المواسم عليه، مشيرًا إلى أنه سيعود للأهلى مجددًا ليكون رقم واحد.

وكتب الغزال، عبر حسابه على "انستجرام" : "أنا اتعلمت كتير فى النادى واتربيت على مبادئ الكيان وكنت سواء بشارك أو مبشاركش كنت ملتزم الصمت في عز فرحتى أو فى عز انكسارى لكن دا اللى اتعودت عليه في النادي الأهلي لأن الاهلي هو اللي باقي مش اللاعيبة".

وأضاف: "الاهلي من يصنع النجوم وانا بتمنى سواء حد جه عليا قبل كدا أو أي حد وقف جانبي أنهم يساعدوني ويقفوا بجانبي في الفترة اللي جاية لأن أنا محتاج دعم جمهور النادي الأهلي في الفترة القادمة وسنة هتبقى صعبة عليا بس حلاوتها اني هقف على رجلي عشان ارجع النادي الأهلي رقم واحد من أول وجديد، ومستني دعم الناس و في الأخير بشكر اللاعيبة صحابي كلهم و الأجهزة الفنية اللى عدت عليا ومبروك لجمهور الأهلي الثنائية و كل التوفيق للأهلي الفترة الجاية ".

كان النادى الأهلى، قد استطاع الفوز على فريق المصرى البورسعيدى، فى نهائى كأس مصر، خلال المباراة التى جمعت بين الفريقين مساء أمس الثلاثاء بهدفين مقابل هدف.

عمرو جمال
عمرو جمال

 









الموضوعات المتعلقة


مشاركة



الرجوع الى أعلى الصفحة