توقف حركة المرور بطريق إسكندرية الزراعى بسبب تصادم مقطورة وسيارة إطفاء

الثلاثاء، 28 فبراير 2017 08:58 ص
توقف حركة المرور بطريق إسكندرية الزراعى بسبب تصادم مقطورة وسيارة إطفاء الطريق الزراعى ـ أرشيفية
كتب عبد الرحمن سيد

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
أصيب أمين شرطة تابع المديرية أمن البحيرة فى حادث تصادم سيارة إطفاء و مقطورة بطريق إسكندرية الزراعى، مما أدى إلى توقف حركة السيارات أعلى الطريق للمتجه من البحيرة   وفى طريقه إلى القاهرة، انتقل رجال المرور إلى المكان، وتم سحب الكثافات أعلى الطريق، فيما تم نقل المصاب إلى المستشفى.

تلقت غرفة عمليات الإدارة العامة للمرور، بلاغا من غرفة النجدة بحادث مرورى بطريق  إسكندرية الزراعى، وبدوره أمر اللواء عادل زكى مساعد الوزير للمرور بانتقال رجال المرور إلى المكان، تم إزالة حطام الحادث وإعادة الحركة المرورية لطبيعتها مرة أخرى.

 

 









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

المصري

ضحايا الأسفلت

وفيات حوادث المرور تفوق وفيات الحروب بخلاف الخسائر الماديه لابد من إعادة النظر في تطبيق قوانين المرور في مصر وإحنا مش أقل من دوله زي الإمارات يا جماعه مش ممكن الحال يستمر على كده هل من مجيب ؟

عدد الردود 0

بواسطة:

سحسين

الاءصطوانة المشروخة!!!؟؟

خبر يومى ثابت، نفس صانعى الخبر والنوعية والمتسببون فيه والمكان هو هو لدرجة انه اصبح كالاءصطوانة المشروخة التى تدور وتدور وبلا كسوف او حياء من اى مسؤول عن المرور فى البلد ناس بتموت واطفال تتيتم والأرض هى هى ما حدش بيحس ، ياريت بتوع المرور ءاللى ما عندهمش حيله وغلب حمارهم يشغلوا الفهامة ءان وجدت ويستوردوا خبير ولا اكثر من البلاد ءاللى فيها حد بيفهم فى المرور يشوف حل للمصيبة ده ، وكمان مره بلا قرف !!!!!!!!!!!!!

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة