الزمالك يعرض على إنبى 7 ملايين جنيه لشراء عمرو مرعى

الأربعاء، 25 يناير 2017 04:50 م
الزمالك يعرض على إنبى 7 ملايين جنيه لشراء عمرو مرعى عمرو مرعى مهاجم إنبى
كتب عمرو جاب الله

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

عرض مسئولو الزمالك على إنبى، 7 ملايين جنيه للحصول على خدمات عمرو مرعى مهاجم الفريق البترولى، فى فترة الانتقالات الشتوية الجارية خلال شهر يناير، وهو نفس قيمة انتقال حسام باولو إلى الزمالك من سموحة.

 

يُذكر أن الجهاز الفنى لإنبى بقيادة طارق العشرى، قد أكد من قبل صعوبة الاستغناء عن عمرو مرعى فى الميركاتو الشتوى الحالى، وذلك للحاجة إلى خدماته الفنية، إلا أن تدعيم الهجوم البترولى بمحمد حمدى زكى مهاجم الأهلى القادم لإنبى على سبيل الإعارة لنهاية الموسم، قد يجعل هناك إمكانية للتفاوض حول بيع عمرو مرعى فى الوقت الحالى.

 

كان مرتضى منصور رئيس الزمالك، قد أكد أن الإيفوارى كوليبالى المنضم حديثًا للأهلى لم يكن فى حسابات الزمالك خلال الفترة الماضية، موضحًا الدخول فى مفاوضات مع عمرو مرعى لاعب إنبى ومحمد رمضان لاعب بتروجت.

 









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 5

عدد الردود 0

بواسطة:

مشمش

مادام فيها الاخوانى طارق العشرى لن تتم الصفقه

...

عدد الردود 0

بواسطة:

خالد

اهلاوي

يعني محمود طاهر هو ال بيسلك الاعيبه للزمالك مفروض اعاره جدو تكون مشروطه اوتكون لنادي تاني اذا استغني انبي عن عمرو مرعي

عدد الردود 0

بواسطة:

(( مشخصاتى .. مسلكاتى ))

(( يا عينى على ال7مليون إللى مغلباكم شوية تعرضوها لشراء كوسونجو ودلوقتى لشراء عمرو مرعى ))

يا ناس بدل ما تدفعوا هذا المبلغ فى شراء لاعب .. ومحيراكم قوى كدة ... ما تتبرعوا بيها لصندوق تحيا مصر أو مستشفى أبو الريش للأطفال أو مستشفيات السرطان إللى موجودة فى معظم محافظات مصر .. وبكدة تستفادوا من دعوات الناس الغلابة إللى إنتوا مش منها طبعا ً ولكن ربنا حباكم بنعمة الصحة والمال لدرجة إنكم تشاهدوا وتسمعوا عن ناس مش لاقية لقمة العيش ولا البيت الأدمى اللائق وإنتم عمالين تشتروا حمام وبتطيروه بالملايين والتى هى زيادة عن حاجتكم بل وممكن تكون أموال دولة يعنى أموال الشعب الغلبان المطحون فى نار غلاء الأسعار .. وممكن يكون نادى إنبى محتاج جدا ً لهذا اللاعب لكنكم بتفكروا تفكير آخر خبيث هو خطف هذا اللاعب حتى لايؤثر على مسيرتكم .. وهذا هو الأصح .. وغير مهم أى إعتبارات أخرى على الرغم من إن نادى إنبى البترولى محتاج إليه جدا ً ولن يفرط فيه ولو ب100 مليون جنيه .. ومثله مثل كوسونجو لاعب الإتحاد السكندرى لن يفرط فيه نادية ولا 100 مليون جنية

عدد الردود 0

بواسطة:

الواد مشمس بتاع الزملك

الى الاخ مشخصاتى مولولاتى..قول لفريقك الاهلوى اللى دفع فى الفنكوش كولبوبالى ... 20 مليون جنيه

..

عدد الردود 0

بواسطة:

امل

مجرد سؤال

هو مفيش ليه تحديد لسقف أسعار و مرتبات اللاعبين بأعتبار ان الانديه دي تابعه للدوله .. ولا الانديه دي وسيه او تكيه قطاع خاص .. لمو آخذه .. او ان اللاعبين دول واخدين جنسية دوله ثانيه و احنا مش عارفين

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة