خالد صلاح

هنيدى: "كان نفسى أكون ظابط شرطة بس الطول وقف فى الموضوع".. فيديو

الثلاثاء، 06 أكتوبر 2020 12:52 ص
هنيدى: "كان نفسى أكون ظابط شرطة بس الطول وقف فى الموضوع".. فيديو النجم محمد هنيدى
كتب: بهاء نبيل

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

قال النجم محمد هنيدى، أول ما حصلت النقلة بتاعة السوشيال ميديا، كان لازم أعيش النقلة دى لأن من زمان كان نفسى يكون في تواصل بينى وبين الناس، وده حصل فعلا معايا وبقيت أقولهم حاجات وأحيانا نهزر ونحاول نرسم أي بسمة على وجوه الناس، ومعظم أصحابى بيتفاعلوا معايا زى السقا وأحمد فهمى وكمان محمد صلاح.

وجاوب هنيدى خلال لقائه في برنامج "كلمة أخيرة" تقديم الإعلامية لميس الحديدى، المذاع على قناة ON، على بعض الأسئلة الخفيفة، حيث كشف أنه ليس لديه فوبيا من الحيوانات ولكن لديه فوبيا بسيطة من الأماكن المرتفعة، كما كشف أنه لو لم يكن ممثلا كان يحب أن يكون ضابط شرطة ولكن عنصر الطول وقف في الموضوع.

وعن أكثر شخص يضحكه قال، في الزمن الجميل الفنان الراحل نجيب الريحانى من خلال الـ5 أفلام بتوعه، وفى كمان عظماء كتير مش عاوز أنسى حد، ولكن منهم فؤاد المهندس وعبد المنعم مدبولى وأمين الهنيدى، مرورا بالأستاذ عادل إمام وسعيد صالح وسيد زيان ومحمد نجم، إحنا عندنا كتير أوى أوى".

وأضاف، أنا بنصح كل مؤلف شاب عاوز يكتب فيلم كوميدى لازم يشوف الخمس أفلام بتوع الفنان الراحل نجيب الريحانى، وأنا علطول بتفرج عليه في البيت وبتفرج على أفلام أبيض وأسود كتير ومزهق العيال في البيت.

يذكر أن برنامج "كلمة أخيرة" تقديم الاعلامية لميس الحديدي ويذاع  من السبت إلى الثلاثاء في تمام التاسعة على شاشة "ON".


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء



لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة