أكرم القصاص - علا الشافعي

أحمد مرتضى : العتال" أهلاوى"..وسليمان ضيع رمضان صبحى من الزمالك

الثلاثاء، 12 ديسمبر 2017 11:03 ص
أحمد مرتضى : العتال" أهلاوى"..وسليمان ضيع رمضان صبحى من الزمالك   أحمد مرتضى
كتب أحمد توفيق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أكد أحمد مرتضى منصور عضو مجلس إدارة الزمالك السابق، أن هانى العتال نائب رئيس النادى الحالى أهلاوى ، ولا ينتمى للزمالك، كما أنه لا يحب الحديث عنه لأن العتال لا يعنيه ولم يره من قبل فى النادى ، وفوزه يعد منقطة سوداء.

 

وكشف منصور فى تصريحات لبرنامج ستاد الهدف الذى يذاع على أثير الشباب والرياضة الذى يقدمه الإعلامى وليد صلاح الدين ، أنه سيترشح فى انتخابات النادى حال إعادتها خاصة وأنه لم يكن ينوى الترشح ولكن استفزازات العتال له ستجعله يترشح مرة أخرى، مشيرا إلى أن تراجع مستوى الفريق الكروى ونتائجه فى الفترة الأخيرة يعود إلى انتخابات النادى ، والعملية الانتخابية ،التى أثرت بشكل كبير على قطاع الكرة بالنادى الأبيض.

 

وعن مفاوضات الزمالك مع رمضان صبحى كشف منصور الابن أنه  تفاوض مع اللاعب ولكنه كان لديه مشكلة مع فريقه الأهلى بسبب المقابل المادى، وتمت المفاوضات عن طريق أحمد سمير لاعب الزمالك والإسماعيلى السابق، وأجريت اتصالا بأحمد سليمان عضو المجلس وقتها، وأبلغنى أنه انهى الأمر، بالإضافة إلى مؤمن زكريا و باسم على، ولكن كلامه كان غير صحيح، وفى المقابل لم نتفاوض مع متعب او حسام غالى فى الفترة الحالية.

 

وانتقل أحمد مرتضى منصور للحديث عن والده رئيس النادى قائلا: " مرتضى منصور ظاهرة لابد أن تدرس ، و لايعرف الفشل على الإطلاق ، فهو العمود الاهم فى نادى الزمالك.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

shady

عائله تحكم

انت وبوك ضيعتوا النادى. رجعوا الفلوس لاهلها

عدد الردود 0

بواسطة:

مشمش

انت وابوك عملاء اهلاويه..والكابتن صالح سليم طرد مرتضى منصور م الاهلى..وانت صغير لسه ف اللفه

😎...

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد زين

بجد

يا راجل الكلام بجد؟ ؟؟؟؟؟؟؟

عدد الردود 0

بواسطة:

السيد كمال حسن

ابو صلاح ابن ناظر مدارس عاشور !!!!!!

انا زي بابا بالظبط !!!!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

مصراوى

ياشيخ لاعيزين نشوفك ولا نشوف ابوك

هل من الممكن ان لانراكم انت وابوك على الشاشات اعملوا ذي الاهلى عينوا متحدث رسمي والله تموت انت وابوك وبعدين مين اللى يدرس هو فية حد طايق ابوك الااللى مثلة اللى يدرس يكون ترك شيء اثر في الشعب بالاجاب وليس بالسلب مثل مايفعل والدك بالتلفظ بالفاظ خارجة على عباد الله

عدد الردود 0

بواسطة:

ayman

ايه العقل دة يا حمادة ؟؟ ومقلتش الكلام دة ليه قبل الانتخابات

ههههه وانتو عملتوا ايه ؟؟ ما انتوا مضيعيين 2 دوري وكاس والبقية تأتي.. بالله عليك دة تصريح واحد عاقل .. فعلآ ظاهرة تستحق الخيابه .. يا اخي قول حاجة كويسه او ما تقولش خالص .. انت بالذات ماشي وراء الوالد .. يقلك يمين يمين شمال شمال .. فبطل احسن لانك من غيره ولا حاجة ..اعتمد على نفسك بقى .. كل ما تفشل تقوله الحقني ..

عدد الردود 0

بواسطة:

فاضل هلول

من شابه أباه فما ظلم

تربية مرتضى منصور ......تلفيق التهم ....الاخبار الكاذبة ......الحقد و التضليل .....الحمد لله إنك سقطت ..

عدد الردود 0

بواسطة:

M.M

لم ينجح أحد

يا أستاذ أحمد السيد والدك مرتضى بيه منصور قال لو ان فيه واحد من قائمتي لم ينجح سوف يقوم بتقديم استقالته .. ما بال سيادتك ان اللي منجحش من قايمته هو انت ابنه ونائبه .. تقدر تقولي السيد الوالد مستني ايه علشان يقدم استقالته. ارحموا الزمالك والزملكاويه بقى.

عدد الردود 0

بواسطة:

خالد

ارحمونا

العتال اهلاوى و الخطيب كان مرشح نفسه في انتخابات الزمالك ولما محدش انتخبه بقى رئيس الاهلى وحسنى مبارك اهلاوى علشان كده الناس ثارت عليه و مسى بيتحايل على الزمالك كل يوم علشان يلعب احتياطي و المدربين بيحلموا يدربو الزمالك علشان كده الزمالك بيغير المدرب كل شهرين و الدورى و الكاس الى في خبر كان بسبب السحر و الزمالك مبيلعبش كويس خوف من الحسد و الشوارع الى في دفاع الزمالك علشان نخفف ازمة المرور ... ارحمونا ... ما بقاش فاضل صبر جوانا

عدد الردود 0

بواسطة:

hamzaali

اللى خلف ما ماتش ومن شابه ابيه فما ظلم ولكن

الزمالك ما يتحملش اثنين من نفس الطينه

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة