خالد صلاح

برعاية سوبر كورة

سوبر كورة

حسين سالم للمسئولين: "بلاش أيدى مرتعشة ونفذوا القانون"

الأحد، 02 أكتوبر 2016 12:29 ص
حسين سالم للمسئولين: "بلاش أيدى مرتعشة ونفذوا القانون" حسين سالم رجل الأعمال
كتب أحمد عبد الرحمن

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

قال حسين سالم رجل الأعمال، إن الناس تتحدث عنا كثيرا، مضيفاً أن 25 يناير كانت خدعة كبيرة من الإخوان وقطر وربنا نجانا فى 30 يونيو".

وتابع خلال لقائه ببرنامج "كل يوم"، على فضائية"on E"، مع الإعلامى عمرو أديب: "أقول للمسئولين، بلاش أيدى مرتعشة ونفذوا القانون"، معبراً عن عدم تفاؤله بنهاية الموضوع، ولو لم تكن هناك أيد مرتعشة سيحدث تفاءل"، مشيراً إلى أنه إذا ذهب إلى مصر سينظم احتفال للعالمين.

 وأردف: "حسنى مبارك عمل ايه؟، فى حد دفع زينا؟، فى رجال أعمال فى نظام مبارك موجودين ومدفعوش".

ووجهت ماجدة سالم استغاثة لمن بيديه القرار وحل مشكلة العائلة، قائلة: "رجاء سرعة التنفيذ والرحمة للبنى آدمين، ورجاء تمام العقد علشان والدى يستريح ويتطمن على أولاده، ليه حسين سالم بيتبرع بالمبالغ دى كلها؟ عشان عاوز ولاده وأحفاده يعيشوا فى سلام وأمان".

وأضافت أن كثيرا دفع الثمن فى الثورة ويعانون منها، قائلة: "ربنا يصلح حال الجميع، وربنا يفك ضيقنا".

 

 من ناحيته قال خالد سالم نجل "حسين سالم"، :"عارف ان البلد محتاجة، وعشان كده الوالد تبرع، ومقولناش لا، ولازم نبطل الأيدى المرتعشة، ولازم المواعيد تُحترم، عشان الناس برة تحترمنا كمان"، وتابع :"قبل ما ننزل مصر هنعمل عمرة".


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

التعليقات 3

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد عوض

حسين سالl الهارب بيتبرع من فلوس الشعب

ولك الله يا مصر. ولك الله يا مصر

عدد الردود 0

بواسطة:

ابو محمد

سرقتونا كمان بتتبرعوا للشعب من فلوسهم

البجاحة لما تسرقني وتتبرع ليا من فلوسى ههههه لكن العيب مش عليكم العيب على الأيادى المرتعشة اللى مش نفذت القانون فيكم وربنا ينتقم منكم وينصر السيسى عليكم انت وباقى الحرامية الكبار فى العهد البائد

عدد الردود 0

بواسطة:

زائر

هل تعتقدوا ان المصريين حيسبوكم فى حالكم

ده عشم ابليس فى الجنة .....انتم تبرعتم بالفوائد فقط اما المال المصرى الحقيقى ما زال موجود بالبنوك الاجنبية فى حسابتكم الشخصية او بأسماء مستعارة ....مصر من اغنى دول العالم وضعتوها فى بطونكم والثورة عبارة عن حقنة لاسترجاع ما تبقى منها 30يونيو عبارة عن مضاد حيوى لاطالة فترة الاسترجاع ....يمهل ولا يهمل

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة