أكرم القصاص - علا الشافعي

صور.. مدرب حراس المنتخب يعالج أخطاء الشناوى أمام البرتغال

السبت، 24 مارس 2018 09:24 م
صور.. مدرب حراس المنتخب يعالج أخطاء الشناوى أمام البرتغال ناجى مع محمد الشناوى
كتب حاتم رضا

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

حرص أحمد ناجى، مدرب حراس المنتخب، على تصحيح أخطاء محمد الشناوى حارس الأهلى فى مباراة أمس أمام البرتغال استعدادا للمونديال.

 

وتحدث ناجى مع حارس الأهلى حول مستواه وظهوره بمستوى طيب فى أول لقاء مع الفراعنة، إلا أنه حرص فى نفس الوقت على الحديث معه عن بعض الأخطاء التى وقع فيها.

 

ويخوض منتخب مصر حالياً معسكرًا فى سويسرا ينتهى ٢٨ مارس الحالى، وتتخلله وديتان أمام البرتغال أُقيمت أمس الجمعة وانتهت بخسارة الفراعنة 2-1، والثانية أمام اليونان، كما يخوض المنتخب مباراة ودية مع الكويت فى الكويت يوم 26 مايو المقبل، وكولومبيا 1 يونيو فى إيطاليا، وبلجيكا يوم 6 يونيو فى بلجيكا.

 

وأسفرت قرعة كأس العالم 2018 عن وقوع مصر فى المجموعة الأولى التى تضم روسيا البلد المضيف بجانب السعودية وأوروجواى فى البطولة التى ستنطلق 14 يونيو المقبل.

 

احمد ناجى مع حارس الاهلى
أحمد ناجى مع حارس الأهلى

 

احمد ناجى والشناوى
أحمد ناجى والشناوى








الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

Salah Salah

دي اخطائ الدفاع

الدفاع هو السبب في الاهداف مش الحارس . الاول كل الدفاع عينه علي اللي رفع الكوره وساب رونالدو اللي الكوره رايحه له منفردا بالحارس . والثاني نفس الغلطه مافيش اشتراك مع رونالدو .

عدد الردود 0

بواسطة:

ميشيل عزيز

اسم كبير لخرم جديد

هيه الصورة دي من انهي لعبة رياضية😍😄 كورة قدم دي يا حاج🤣😆😨 اسم كبير لخرم جديد هههههههه جونين في دقيقة والاولاني زي بتاع اكرامي من جوه اديه هههههه كان مالوا عواد ياناس 🙈😂🙈 يا فرحة اكرامي الاب والابن

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة