أكرم القصاص - علا الشافعي

مرتضى منصور يلمح للاستقالة: مش هنستنى العمومية عشان نمشى هنمشى من دلوقتى

الأحد، 18 مارس 2018 09:05 م
مرتضى منصور يلمح للاستقالة: مش هنستنى العمومية عشان نمشى هنمشى من دلوقتى  مرتضى منصور رئيس نادى الزمالك
كتب أحمد توفيق و عمرو جاب الله

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

ألمح مرتضى منصور، رئيس نادى الزمالك للاستقالة من منصبه بعد خروج الفريق من الكونفدرالية الأفريقية بسبب الأزمات التى تواجهه.

وقال مرتضى منصور فى تصريحات صحفية عقب مباراة الكونفدرالية: "خالد عبد العزيز وزير الرياضة دمر النادى ولن ننتظر حتى الجمعية العمومية لتقديم استقالتنا وسنرحل من الآن".

وأضاف مرتضى منصور أنه لن يقبل أى تدخلات فى الفترة المقبلة لتهدئة الوضع، مؤكدًا أن اللجنة التى تدير النادى ماليًا لا تصرف أى مستحقات ولم تصرف مستحقات الفندق واللاعبين نهائيًا.

وقال مرتضى منصور إن توديع الكونفدرالية أول نتائج لجنة إدارة الزمالك ماليًا، موضحًا أنه كان سيغيب عن لقاء بطل إثيوبيا لمرضه لكن تلقى معلومات بحضور خالد عبد العزيز ويجب أن يكون فى استقباله لكن الوزير لم يحضر ولم يحترم جماهير الزمالك رغم حضوره لقاء الأهلى وهو سعيد وسمع هجوم الجماهير.

وأكد مرتضى منصور أن لاعبى الزمالك لا يتحملون المسئولية بسبب الضغوط التى تعرضوا لها ويكفى أن الفندق الذى استضاف الفريق لم يحصل على مستحقاته مشددًا على أن نقل المباراة من السويس إلى القاهرة لم يؤثر نهائيا.

 

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

خالد مصطفي

لن يرحل وبعد ساعة سيغير تصربحه

سحر هاني العتال وممدوح عباس هم السبب!

عدد الردود 0

بواسطة:

عباس

شماعة الفشل

هو دائماً يبحث عن الشماعة التى يُعلّق عليها أخطائه …مفيش عندك CD للوزير خالد عبد العزيز وتخلص منه … يا راجل يا فاشل يا سليط اللسان لو كنت راجل ارحل

عدد الردود 0

بواسطة:

فرعون

فاشل

بس يا فاشل . الوزير خالد محترم و مش زيك انت و أولادك و اتباعك اللى دمروا النادى العريق و فاكرينه تكيه ليكم. . يالا امشى من غير رجعة بس حتتحاسب بالقانون و لن تفلت .

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد أبوالسيد

أفلح إن صدق

لو فعلا انت صادق انك هتمشي يبقي عندك دم وحاسس بالجمهور فعلا لكنى اشك فى كلامك بل عندى يقين كامل انك مش هتمشى ؟؟ عندى سؤال : هو الوزير كان هينزل يلعب ويجيب اجوال ؟؟ كفايه هبل واستخفاف بعقول الناس 

عدد الردود 0

بواسطة:

خيرى محمود جرجس

لو راجل و لك كرامه...

... استقيل فى الحال... خلى النس تفرح قبل عيد الام....

عدد الردود 0

بواسطة:

Aoshw

انت مش بتتعب

موراتا دي تقريبا المرة السبع الاف اللي يقول هستقيل حنفي لم و لن يتغير

عدد الردود 0

بواسطة:

د.احمد

امشي في ستين داهية

الملعب ذي الزفت اللاعيبة بتقع لوحدها مدرب فاشل ونايم على نفسه رئيس نادي جاي الزمالك لتدمير الزمالك ترك ال شيخ طويل العمر الكفيل السعودي كمان جاي يهدم النادي ويرمي ريالاته للجهلاوية للقضاء على الزمالك اتحاد كورة قذر موالي الجهلاوية وزير رياضة ضعيف وبلا شخصية وفي صف الجهلاوية ولكي ينغمز الطبقة المطحونة من الشعب في أفراح الأهلي وينسوا همومهم على حساب النادي الملكي النادي العريق تعبان الطلبة والصاجات من شلبوكة لشوبير لسيف زاهر لفاروق جعفر الخاين لعدلي القيعي بن نيتانياهو ل....ل... حسبنا الله ونعم الوكيل

عدد الردود 0

بواسطة:

احمد

أحمد من موسكو

يا عم غور فى خراره تاخدك انت و مجلس الطرابيش اللى معاك.

عدد الردود 0

بواسطة:

Nour

انت سبب المشاكل في الزمالك

ياريت تكون قد كلمتك يا حنفي.نفسي مره تطلع راجل في كلمتك

عدد الردود 0

بواسطة:

mado medo

قديمة يا حنفي - العتال هو السبب

هي نزلت كم مرة؟؟؟ الوزير  دمر النادي..؟؟؟؟؟\ وانت اللي بنيته  واكيد ها تبنييه من جديد.  ماتنساش تطلب المساعدة من اولادك واستمر في محاولاتك لتطفيش العتال  لانه السبب الرئيسي في خسارة الزمالك في الماتش. لك الله  يا جمهور الزمالك

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة