أكرم القصاص - علا الشافعي

فيديو.. عمرو أديب عن استقالة مرتضى منصور: "قرار عظيم وأوعى ترجع ثانى"

الأحد، 18 مارس 2018 09:45 م
فيديو.. عمرو أديب عن استقالة مرتضى منصور: "قرار عظيم وأوعى ترجع ثانى" عمرو أديب
كتب حسن مجدى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

طالب الإعلامى عمرو أديب، مرتضى منصور رئيس نادى الزمالك، ألا يتراجع عن استقالته، وأن يكتفى بما قضاه فى النادى، مشددا على أن جمهور الزمالك يستحق أفضل مما لديه الآن، وقال عمرو أديب  "ما يحدث فى نادى الزمالك غلط.. وأنا بقولكم كده.. والقرار اللى خده مرتضى منصور عظيم.. وأوعى ترجع ثانى".

وأضاف عمرو أديب، خلال تقديمه برنامج كل يوم، المذاع عبر فضائية ON E أن ما يحدث لنادى الزمالك لا يحدث مع أى ناد على وجه الأرض، فلا يوجد نادى بتاريخ نادى الزمالك تحدث له تلك الخيبة التى يعيشها نادى الزمالك. وتابع أديب: أن كنت تقول إن وزير الشباب والرياضة يعمل ضدك، فكيف ستعمل فى النادى؟!

كان مرتضى منصور، رئيس نادى الزمالك، شن هجوما حادا على وزير الشباب والرياضة، مؤكدا أن هزيمة نادى الزمالك اليوم وخروجه من البطولة الكونفدرالية الإفريقية بسبب قراراته، وألمح إلى استقالته من إدارة نادى الزمالك.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

مرفت

مرتضى ماسك فيها ولن يرحل إلا إذى ربنا افتكره أو إتسجن !

آخر المستحيلات أن يستقيل هذا المرتضة مأسوف سبب خراب النادي  وتدميره وكغاك حجج يامورتا ونفسي اعرف بالضبط مين اللي بيحارب الزمالك العفاريت ولا الجن ولا السحر ولا وزير الرياضة ولا ممدوح عباس ولا ال5 دول ولا الأهلي ولا الحكام ولا الجمهور مين بالصبط يافاشل !!!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

Yaz

المستحيل

بلاش والنبى دا مسلينا.

عدد الردود 0

بواسطة:

ابو مصطفي

مستحيل!!

ولما يستقيل هيتكلم ويسب ويقل ادبه كل يوم ازاي وبمناسبة ايه؟ واخد فرصته في القنوات كل يوم مؤتمرات صباحا وبرامج مساء لانه اذا لم بتكلم سيبلع لسانه ويموت ،!!،

عدد الردود 0

بواسطة:

جابر

كداب

مرتضى لازم يجمع الشماعة ولن يرحل الا اذا خلص على الزمالك وجماهيرة

عدد الردود 0

بواسطة:

عبد البصير

الراجل دا عمل كل حاجة للزمالك انا اهلاوي بس والله مينفعش اللي بيحصل محدش عارف المشكلة فييين

الراجل دا عمل كل حاجة للزمالك انا اهلاوي بس والله مينفعش اللي بيحصل محدش عارف المشكلة فييين

عدد الردود 0

بواسطة:

مصرى

مرتا يا مرتا ما تمشى يا مرتا

كله من السحر والأعمال السفلية الى معمولالك يا مرتا. الحل انك تدبح ديك يتيم وتعدى عليه تسع مرات رايح جاى وانت بتقول……… تدونى الشايب ليه انا وحشة ولا ايه. ساعتها أكيد مشاكل النادي كلها حتختفى. ولما يجيبولك البدلة البيضة الحلوة أم زرايز من ورا البسها بهدوء علشان يودوك تشوف هنومة حبيبتك.

عدد الردود 0

بواسطة:

مصطفى

تعليق 1 تحية عظيمة لتعليقك

انا ليس من هواة التعليقات ولكن تعليقك بصراحة ممتاز وشامل 

عدد الردود 0

بواسطة:

زملكاوى

و هو المطلوب

ما يحدث الآن من تدخل فى شئون نادى الزمالك هو ما حدث من قبل عندما تم حل مجلس مرتضى ليأتي عباس و يعيش الزمالك حالة ضياع من تانى. من لا يتعلم من تاريخه لا يكتب مستقبله. كل ده علشان راجل ارجع البطولات للنادى بعد 10 سنوات عجاف و كاد أن يسيطر ، نزل الأهلى بكل ما يملك من قوى غير مشروعه لحث انديه خارجيه على شراء القوام الرئيسى للزمالك و نشر حاله من التمرد بين لاعبيه. و آخر المتمه فعلته المشينة مع عبدالله السعيد.

عدد الردود 0

بواسطة:

حليم بقال العمليه

مرتضى ضيع حياته مع الزمالك

لو دخل السجن كان قدم الكتير للبشريه.... علماء النفس كانوا درسوه و عرفوا الفرق بين الجنان و الهبل

عدد الردود 0

بواسطة:

مصري

يسمع من بؤك ربنا

يارب يمشي عشان زهقنا . هوه مفيش حد ف البلد دي قادر عليه يقعده في البيت ولا علي قهوه ده ايه القرف ده اتخنقنا خلاص والله . قله ادب و سفاله و كداب و لكاك و شتام و لعان صفات .. يارب رجال الدوله تشوفه الكومنت ده و يشدو علبه السيفون بقا زهقنا ... مفيش من رجال الدوله زملكاويه ولا ايه ههههههههه

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة