أكرم القصاص - علا الشافعي

مرتضى منصور يعلن عن صفقة جديدة للزمالك غدا

الجمعة، 16 مارس 2018 10:39 م
مرتضى منصور يعلن عن صفقة جديدة للزمالك غدا مرتضى منصور رئيس نادى الزمالك
كتب عمرو جاب الله

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

كشف مصدر مقرب من مرتضى منصور، رئيس الزمالك، أنه سيعلن غداً السبت فى المؤتمر الصحفى المقرر عقده فى مقر النادى، عن وجود صفقة سوبر قادمة إلى النادى الأبيض بداية من الموسم المقبل، دون الإعلان عن أية تفاصيل خاصة بالصفقة.

وأوضح المصدر ذاته أن الزمالك لم يحصل على توقيع أى لاعب أفريقى حتى الآن، مثلما تردد عن وجود وفد خارج مصر للتفاوض مع أحد اللاعبين للإعلان عنه فى المؤتمر الصحفى.

كما أكد نفس المصدر أن الزمالك يضع الزيمبابوى خاما بيليات والغانى جون أنطوى والكولومبى كالديرون على راداره لضم أحدهم خلال الفترة المقبلة وإن كان الأخير هو الأقرب.

يذكر أن مرتضى منصور سيعقد مؤتمرا فى مقر النادى بحضور الأعضاء والجماهير للحديث حول أسباب فشل صفقة القرن التى أعلن عنها من قبل، والتى كانت تقتضى بضمه للثنائى عبد الله السعيد وأحمد فتحى اللذين جددا تعاقدهما مع الأهلى.

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 9

عدد الردود 0

بواسطة:

زوملكاوي حزين

مورتا والريس حنفي والفنكوش كل ليلة بنجاح عظيم ! كوميديا الأراجوز وصفعة القرن !

ياجماعة  حد يعمل معروف وياخد الرجل ده لمصحة نفسية ! بس بصراحه كوميدي ومسلينـا وبنضحك كل ليلة محدش ينكر ! صفعة القرن كانت شديدة اوي ولسه معلمـه على القفا .. مصر كلها تعرف أن كل كلام الراجل ده هجص في هجص .. ياخسارة يازمالك يانادي ياعريق لما يكون رئيسك شخصية مختله نفسيا وعصبيا ! ألا يوجد شحصية زملكاوية محترمة تصلح لتكون واجهة مشرفة للزمالك !!؟ أين رجال الزمالك العقلاء ؟ وكيف لجمعيه عمومية أن تنتخب مثل هذا المختل !؟

عدد الردود 0

بواسطة:

كريم

اوعى وشك .... جاميكا بنفسه مضى للزمالك ... صح ؟؟؟؟

اوعى وشك .... اكيد مرتضى تعاقد مع جاميكا نفسه ودى مش تبقى صفقة القرن دى تبقى صفقة الجن .... ياللا عالبركة 

عدد الردود 0

بواسطة:

خالد منصور

لجماهير الزمابك لمتابعة المؤتمر:

تابعونا غدا علي موجة كوميدي ونايل كوميدي

عدد الردود 0

بواسطة:

ابو زر اللمعى

عارفين الصفقه.....

... هايجيب رونالدو و عز الدين زيدان للتدريب... و علشان هو شاطر... هايدى كل واحد منهم مليون جنيه مصرى...

عدد الردود 0

بواسطة:

فرعون

إلى زملكاوى حزين

أولا لا تحزن لأن الزمالك فعلا نادى عريق و نادى بطولات و سيظل . ثانيا لا تنسى أن هذا الحنفى أدى 16000 عضويه استثنائيه يعنى دول لازم يكونوا انتخبوة لأنه ممكن يلغى عضويتهم بجانب شويه المنتفعين من أموال النادى اللى أهدرت علشان برضه ينتخبوة. لا تقلق يا عزيزى يبدو أن النهايه قربت قوى.

عدد الردود 0

بواسطة:

Kemoo

العيب فينا احنا

والله ياعم مرتضى احنا السبب فى انك تعمل كده وذياده لان لو فى راجل بيحب البلد دى وبيتحسر عليها مايسباكش كده تضحك العالم علينا ! انت عاوز ايه بالظبط محتاج السعيد ولا انطوى ولا بيلت ولا كالديرون ولا مين انت كل سنه بتشترى فريق كورة بالاحتياطي بتاعهوبتبيعه اوتستغنى عنهم اى عقل يقول كده ده علشان مافيش حد بيحاسبه يبقى من حقه هو والجرو ابنه يعملوا كده لابد من الحساب والعقاب والمسائلة الناس عملتنا مادة للاستهزاء

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد يحيي

الفنكوش ٢

انتظروا الجزء الثانى من الفنكوش ٢ حصريا مع مرتضى فنكوش !!

عدد الردود 0

بواسطة:

mado medo

المسلسل الكوميدي

مرتضي اصبح  وسيلة لمقدمي البرامح في الفضائيات لجذب الاعلانات لعلمهم شغف الشعب المصري للمسلسلات الكوميدية. مرتضي ممكن يدخل موسوعة جينيس من حيث عدد المداخلات التلفونية ، فهو مجب للظهور بشكل جنوني. يتحدث عن صفقات قبل اتمامها والنتيجة معروفة ويغير المدربين كما يغير شراباته ولك الله  يا جمهور الزمالك

عدد الردود 0

بواسطة:

أيمن

حنفي الابهة

أين فرع 6 أكتوبر و قناة الزمالك الفضائية يا باشمهندس؟  

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة