خالد صلاح

على خطى أيمن بهجت .. عمرو مصطفى للهضبة: كنت ومازلت بتعلم منك

الإثنين، 17 يوليه 2017 04:38 م
على خطى أيمن بهجت .. عمرو مصطفى للهضبة: كنت ومازلت بتعلم منك عمرو مصطفى

كتب خالد إبراهيم

هنأ الملحن عمرو مصطفى على صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعى "فيس بوك"، الهضبة عمرو دياب بألبومه الجديد " معدى الناس " والذى من المقرر أن يطرحه دياب خلال أيام .

 

وقال عمرو مصطفى : عمرو دياب، الصيف مايبقاش صيف من غيره، هو مش بس أستاذى، هو صديق وأخ من أول ما مسكت الجيتار، من أول ما كنت أنا وأصحابى مانفوتلوش ولا حفلة .. سوء التفاهم بيحصل بين كل الناس لكن أنا عمرى ما قلت أو لمحت حتى بأى إهانة ليه .. بالعكس كنت مدافعا عنه دايما حتى فى وقت بعدنا عن بعض .. وأنا لازم أعترف بعد اللى وصلت ليه بفضل الله أنه كان سبب كبير فى شهرتى، إيمانه بيا وبموهبتى كان دايما حافز ليا إنى أبدع .. عمرى ما سمعت أنه قال كلمة وحشة عنى لأنه إنسان راقى قبل ما يكون فنان راقى .. خلافتنا كانت بسبب شركة انتاج مش أى حاجة تانية.. كنت ومازلت بتعلم منه وبستنى جديده زيى زى الملايين من جمهوره اللى ذكراياتنا كلها على أغانيه .. مستنيين ألبوم الهضبة عمرو دياب. "On the Top for 30 years , and his best is yet to come."

 

 





لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة



مشاركتك بالتعليق تعنى أنك قرأت بروتوكول نشر التعليقات على اليوم السابع، وأنك تتحمل المسئولية الأدبية والقانونية عن نشر هذا التعليق بروتوكول نشر التعليقات من اليوم السابع
الرجوع الى أعلى الصفحة