أكرم القصاص - علا الشافعي

المقاصة يطلب تقاضى 9 ملايين وضم أنطوى نهائيا لبيع هشام محمد للأهلى

الثلاثاء، 30 مايو 2017 12:58 م
المقاصة يطلب تقاضى 9 ملايين وضم أنطوى نهائيا لبيع هشام محمد للأهلى هشام محمد
كتب رمضان حسن

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

وضع مسئولو نادي مصر المقاصة شروطا للإستغناء عن هشام محمد لاعب وسط الفريق، لصالح النادى الأهلي خلال فترة الانتقالات الصيفية القادمة بعدما تقدّم الأخير بعرض رسمي لشرائه.

وتتمثل هذه الشروط في الحصول على مبلغ 9 ملايين جنيه سواء بنظام الكاش أوالتقسيط ، مع ضم الغاني جون انطوي بصورة نهائية من الأهلي عقب انتهاء فترة إعارته مع حلول الصيف القادم.

وتم الاستقرار داخل الجهاز الفني للأهلى بقيادة حسام البدري على إعادة هشام محمد مٌجددا للقلعة الحمراء بعدما قدّم اللاعب مستوى متميز للغاية مع ناديه الفيومى فى الموسم الحالى.

ويملك هشام محمد عرضين أحدهما من نادى كويتى وأخر من الإمارات لإستعارته موسما وهو ما دفع الأهلى إلى مُخاطبة المقاصة لشراء اللاعب دون الانتظار لنهاية الموسم الحالى.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 3

عدد الردود 0

بواسطة:

مصراوى

يعنى هشام محمد يقف ب30 مليون والله هانت مليوناتك يافرنسا

9مليون جنية +1مليون دولار المحدد في قيمة بيع عقد جون انطوى اذن مايقرب من30مليون جنية قيمة هشام محمد الذى لانراهه إضافة مميزة عن اللاعبين الموجودين في النادى الاهلى والا كدة يبقى بعزقة فلوس وخلاص

عدد الردود 0

بواسطة:

مصرى حر

اللهم انى صائم

لو دة حصل يبقى عيب على ادارة الاهلى وعشان احنا فى رمضان مقدرش اقول غير كدة

عدد الردود 0

بواسطة:

تامر

ماعنة جةةة

لاعب ب 27 مليون ليييييييييييية ماعنة ماجة احنا عندنا شباب برقابتة و الغريب ان دة اللى مشاة البدرى قبل كدة و دلوقتى عايزة ب 27 ملون معنة جةةةة😡😡😡😡😡😡

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة