خالد صلاح

مجدى عبد الغنى: "اللى إحنا فيه دلوقتى عشان يروحوا يجيبوا اللى انا جبته"

الخميس، 12 أكتوبر 2017 11:21 م
مجدى عبد الغنى: "اللى إحنا فيه دلوقتى عشان يروحوا يجيبوا اللى انا جبته" مجدى عبد الغنى


كتب عامر مصطفى

استقبل جمهور برنامج "معكم"  الكابتن مجدى عبد الغنى، نجم منتخب مصر السابق، بهتاف "محمد صلاح جاب النهاية"، ليرد "عبد الغنى" قائلا:"  اللى احنا فيه دلوقتى عشان يروحوا يجيبوا اللى انا جبته"، كما داعب عبد الغنى الممثل حمدى الميرغنى قائلاً له:" حمدى ميعرفش فى الكورة وبيتكلم فى الكورة كمان".

 

وأضاف "عبد الغنى"، خلال حواره مع الإعلامية منى الشاذلى، ببرنامج معكم، المذاع عبر فضائية سى بى سى، أن الموضوع ليس له علاقة بالذل قائلا:" لو أنا ضعيت ضربة الجزاء بتاعت كأس العالم كان زمانى متعلق فى ميدان التحرير"، موضحاً أنه لم يذكر شئ عن الهدف ولكن أحد الأشخاص هو من قام بعمل الإفيه على الانترنت ومن يومها ظلت على لسان الجميع، قائلا:" الله يباركله والله من يومها وكل حاجة تحصل يبقى وراها اوعى تنسى جول مجدى عبد الغنى.. وجتلي إعلانات بسببه".

 

وأشار "عبد الغنى"، إلى أن هدف الكونغو لم يبكيه لأنه إعتاد على ذلك، وكان يجب على اللاعبين الإصرار على الفوز لأنها فرصة عظيمة، مؤكداً أن حسام غالى يجب أن يكون موجود بكأس العالم، وكذلك لاعبين آخرين.

 





التعليقات 0

عدد الردود 0

بواسطة:

القاضي

لو انا كنت مكان المذيعة

لو انا اللي كنت مكان منى الشاذلي كنت وجهت السؤال المهم ده لمجدي عبد الغني : ياترى ايه الفرق بين ضربة الجزاء اللي انت شوطتها في مرمى هولاندا وضربة الجزاء اللي شاطها محمد صلاح في مرمى الكونغو ؟ , طبعا ده سؤال الغرض منه ان مجدي يعرف والناس كلها تعرف قد اييييييه حجم الجبل اللي كان صلاح شايله فوق دماغه ... جبل حجمه ووزنه من حجم ووزن الاحباط اللي كان المصريين عايشين فيه , ضربة جزاء لا يتصدى لها الا جني طالع من تحت الارض , اما ماتش هولاندا فماكناش هنزعل قوي لو كانت هولاندا بطلة اوروبا كسبتنا واحد صفر

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة



مشاركتك بالتعليق تعنى أنك قرأت بروتوكول نشر التعليقات على اليوم السابع، وأنك تتحمل المسئولية الأدبية والقانونية عن نشر هذا التعليق بروتوكول نشر التعليقات من اليوم السابع
الرجوع الى أعلى الصفحة