أكرم القصاص - علا الشافعي

رمضان صبحي خارج قائمة ستوك سيتى أمام كريستال بالاس

الأحد، 18 سبتمبر 2016 02:27 م
رمضان صبحي خارج قائمة ستوك سيتى أمام كريستال بالاس رمضان صبحي
كتب مروان عصام

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
استبعد مارك هيوز، المدير الفنى لنادى ستوك سيتى الإنجليزى، اللاعب المصرى رمضان صبحي من قائمة مباراة كريستال بالاس، التى تنطلق فى الثالثة والربع عصر اليوم الأحد، ضمن منافسات الجولة الخامسة من عمر مسابقة الدورى الإنجليزى الممتاز "البريميرليج".
 
ونشرت الصفحة الرسمية لنادى ستوك سيتى، بموقع التواصل الاجتماعى "تويتر"، تشكيلة الفريق الاساسية والاحتياطية لمباراة اليوم، والتى جاءت خالية من رمضان صبحى.
 
يذكر أن نادى ستوك سيتى تعاقد مع رمضان صبحى، قادمًا من النادى الأهلى، خلال فترة الانتقالات الصيفية الأخيرة، لمدة 4 سنوات، مقابل خمسة ملايين جنيه إسترلينى.
 
 









مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

الجندى

عايزين نشوف العقد

رجاء من الكابتن رمضان صبحى نشر صوره العقد لكى نعرف انت متعاقد مع النادى كلاعب أم متفرج ، وإذا كان المدرب مصر انك ماتلعبش دور لك على كام شاب إنجليزى وإعملوا دورة رمضانية

عدد الردود 0

بواسطة:

Yasin

??

رمضان صبحي غالبا علي دكة الاحتياطي .. غريبة اليس من الأفضل ان يبقي في نادية كلاعب اساسي ام من الفضل ان يجلس علي دكة الاحتياطي و يفقد مستواة مع كرامته!!!!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

ابو هدي

الخبر محتاج توضيح يا يوم يا سابع

لم يذكر الخبر سبب استبعاد رمضان صبحي من التشكيل نهائيا و حتي ليس احتياطي

عدد الردود 0

بواسطة:

الدكتور

مصر

محمد صلاح قعد على دكة الاحتياطي فع تشيلسى بس نجم وشوف هو فين دلوقت كفايه تكسير الخواطر يامصريين واجبروا بخاطر بعض شويه

عدد الردود 0

بواسطة:

ahmed sliman

رسالة الي كوبر

تصفيات كأس العالم روسيا 2018 يا كوبر مش هزار اللي خرجنا من 2010 التعادل مع زامبيا هنا في مصر يعني مفيش مجاملات في اختيار اللاعبين واحد في الدوري الانجليزي متفرج سواء من الدكة او من المدرجات متجيبهوليش المنتخب علي واحد امهر و احرف منه بمراحل بس بيلعب في السعودية العدل يا كوبر عشان ربنا يكرمنا و نوصل كأس العالم

عدد الردود 0

بواسطة:

Khaled

كفاية

درسنا في علم النفس ما يسمى بتحقير الهدف البعيد أو بالبلدي . العنب الحصرم رمضان صبحي انتقل لمناخ مختلف تماما من طقس لعادات وتقاليد لمستوى فنى. . حتى الظرفاء أمثال بعضهم .. برضه مختلفين و من المؤكد يحتاج وقت موتوا بغيظكم و الأفاضل الشمتانين.. أقول لهم. . كفاية كلمة تشجيع هتفرق معاه و لو بجد غيران عليه .. مش منه ممكن ننتقد بأدب .. و كفاية

عدد الردود 0

بواسطة:

حلمي

هذا هو مكانه الطبيعي .

أكثر اللاعبين المصريين مدللون و الكرة الأوروبية ليست هكذا و تحتاج مجهودات شاقة و حركة مستمرة في الملعب و لياقة سوبر . رمضان صبحي من البداية واضح أنه نجم على قد الدوري المصري و اسالوا أفضل لاعب في مصر قبل ثلاث سنوات تريزيجيه الذي بات احتياطي في ناديه الأوربي .

عدد الردود 0

بواسطة:

علي حسونة

كأس العالم

لا أملك في الدنيا غير مرتبي المتواضع جداً..بعد 33 سنة من العالم حكومتنا الرشيدة...وأقول لمن يحلم بوصول مصر لكأس العالم القادمة. ..أنت فعلا بتحلم حلم جميل. ...لكن كل المعطيات اللي أمامنا. .مدرب واتحاد واندية وجماهير ورؤساء أندية وتحكيم ولاعبين. ....كل دا لايلعب غير في مصر مش كأس عالم. ...وإذا وصلنا ادفع للاعبين. . 5000000 جنيه من جيبي الخاص ..دا انا موظف علي درجة خبير..قد الدنيا....في حكومتنا الوطنية الرشيدة....جدد يعرف يقولي حكومة رشيدة يعني ايه ؟؟!!! ال كأس عالم ال ..

عدد الردود 0

بواسطة:

مشمس

قال المعلق الكروى مدحت شلبى بالامس ان ناظى ستوك سيتى على وشك الهبوط للدرجه الادنى هذا الموسم

...رمضان صبحى اتجنن .......من حوارى ناهيا بقرطاس الحمص الى شوارع انجلترا وفنادق لندن وملايين ..من الدولارات

عدد الردود 0

بواسطة:

عمرو عبد المنعم

رمضان في البيت

اين رمضان الان. من فترة قعدتو تقولو رمضان هاينقذ ستوك سيتي من الهزائم- الشعب البريطاني منتظر رمضان بفارغ الصبر - وهلم . كفاية تدليل للاعيبة المصريين .رمضان دلوقت قاعد في البيت بيتفرج علي مباريات فريقه زي اي واحد من المشاهدين

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة